poznávat základní pravidla chování a jednání ve skupině,
učit se tolerovat a přijímat i jiné děti než jsou ony samy a zároveň získávat dovednosti, jak se v sociálně přijatelné formě prosadit,
variabilní režim dne, který zajišťuje dostatek prostoru pro hru dětí, činností k získávání dovedností, vědomostí, návyků, nových poznatků, rozvíjejících dětskou tvořivost a samostatnost,
návštěvy dětských kulturních akcí ve školce i ve městě (divadla, koncerty, výstavy),
zapojovat se do oslav v průběhu roku (tradiční vánoční a velikonoční besídky, návštěva Mikuláše), školní slavnosti (Den dětí, Den matek, loučení se školáky, karneval v MŠ atd.),
účastnit se výtvarných a sportovních soutěží a přehlídek,
setkávat se formou besed a exkurzí se zajímavými lidmi a povoláními,
poznávací výlety do okolí,
návštěvy ZŠ, ZUŠ, DDM, Městské knihovny (návštěva předškoláků v I. třídě, koncertů v ZUŠ a ZŠ, zdolávání horolezecké stěny, atletické závody),
nadstandardní aktivity (seznamování s anglickým jazykem, logopedická péče, návštěva solné jeskyně, předplavecký výcvik).
Rodičům:
klid a pohodu ve vlastním zaměstnání s pocitem, že je o jejich děti dobře postaráno,
umístění dětí v příjemném, podnětném a tvořivém prostředí,
navštěvovat mateřskou školu a vlastním přispěním ovlivňovat dění ve školce,
využívat adaptační režim podle individuální potřeby dětí,